תוכן ככלי לקידום אתרים

האינטרנט הינו כלי אדיר להעברת מסרים, לפרסום ולמכירות. כל התוכן הנ"ל ואחרים נוספים מועברים באמצעות אתרים מגוונים שנבנים לצרכים שונים. את האתרים יש לקדם על  מנת שיופיעו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. מבחינים בשני סוגי קידום: ממומן ואורגני. קידום אורגני נעשה באמצעות כתיבת תכנים ואילו קידום ממומן נעשה באמצעות תשלום עבור מילות מפתח נבחרות. קידום ממומן יקר יחסית לקידום אורגני, התוצאות בגינו מיידיות וחשוב לעשות אותו כאשר העסק כבר בשל ומוכן לקבל עבודה בהיקף גדול. קידום אורגני זול יותר ותוצאותיו מתחילות להגיע לאחר פרק זמן שיכול לנוע בין מספר חודשים לאתר חדש או כזה שלא קודם, ועד למספר שנים בתחום תחרותי מאוד. הוא טוב לטווח ארוך, משביח את האתר, וניתן לבצע אותו ללא הגבלות  מאחר והקליקים אינם עולים כסף. התוכן הוא, כלי יעיל לקידום אתרים.

עסק המבקש לעורר מודעות לתכניו יכול להשתמש בשתי שיטות הקידום גם יחד אבל ההוצאות תהיינה גדולות מאוד. עסקים חדשים בעלי אתרים חדשים אשר אין להם תקציבי פרסום גדולים מעדיפים קידום אורגני ושוכרים שירותים של כותבי תוכן המתמחים בכך. יש תכנים מסוגים שונים, כאלו שהינם טכניים בעיקרם ובהם יש תיאורים של נושאים  הקשורים בפעילותם של העסקים, ואחרים, שהינם נפוצים  מאוד המתמקדים בפעילות העיקרית של העסק הנכתבים בנימה שיווקית עם משפטים שתפקידם להניע את  הקוראים לפעולה. בתכנים אלו המתפרסמים באתרים שונים, ישולבו, לרוב, מילות מפתח חשובות  הקשורות באופן הדוק לעיקר פעילות העסק. הקלקה על מילות מפתח אלו תוביל את  הקורא למאמרים אחרים השזורים באתר העסק עצמו או  באתרים  הקשורים אליו. התמדה בהעשרת תוכן לאתר משתלמת מאוד. לעיתים, יש מצבים בהם הופסקה הזנת תוכן לאתר מסיבות תקציביות ואחרות ורמת המשיכה שלו לא ירדה לאורך חודשים רבים נוספים.

כך, ניתן לפרסם מאמרים שונים באתרי חדשות, באתרים המרכזים  בעלי מקצוע בתחום העסק ועוד. יש חשיבות רבה לבניית קישורים בצורה הנכונה על מנת שמילות המפתח תגענה בסופו של דבר לאתר המושקע של הלקוח כי בסופו של דבר, אתר ידידותי למשתמש המתעדכן ומתחדש כל העת הינו אהוב, ומושך שוב ושוב גולשים אליו. איכות הכתיבה חשובה במיוחד מאחר ומנועי החיפוש של גוגל שהינם הפופולאריים והעוצמתיים ביותר, יודעים לזהות כתיבה איכותית. הם מעדיפים לקדם מאמרים איכותיים על אחרים שכתובים בצורה רשלנית שאיננה מביאה ערך מוסף. חוויית המשתמש חשובה מאוד לגוגל וההחלטות שלהם לגבי קידום אתרים לוקחת בחשבון גם פרמטרים אלו. תכנים מגוונים המכילים מילות מפתח מתאימות הם כיום חלק בלתי נפרד מכל אתר רציני. את התכנים משלבים באתר יחד עם תמונות, איורים ואמצעי המחשה אחרים. מומלץ לכל מי שמעוניין בשיווק אורגני מקצועי ליצור קשר עם חברת קידום אתרים בעלת מוניטין ומסורת בנושא.