כתיבת תוכן SEO

כתיבת תוכן SEO לכל מטרה ובכל הנושאים.

כתיבת תוכן SEO

תהליכי השיווק הן מורכבים ותמיד כולם מרוכזים תחת נושא אחד: "תוכן". לרוב, חברות קידום לא יכולות לנשום ללא תוכן, מדובר ברוב המקרים על כתיבת תוכן SEO. המשמעות היא תוכן שנראה חמוד אבל מותאם לתקציב החודשי של החברה. ללא תוכן זה, החברה לא תהיה מסוגלת להמשיך בתהליכי שיווק.

תוכן SEO – איכותי, ולא רק נראה טוב
כתיבת תוכן צריכה להבנות ולהיכתב בגבוהה העיניים של הקוראים, אבל חשוב גם שהתוכן לא יראה רק טוב אלה גם יעביר את המסר בצורה הקלה והנכונה ביותר. אבל לא רק זה, על התוכן חייב להיות דגשים של ערך מוסף, איכות מועדפת, וירידה לפרטי פרטים על נושא הכתיבה. הרבה מאוד תכנים נראים טוב אבל לא באמת משרתים את המטרה. גם כאשר מדובר על תוכן SEO חשוב שהוא יהיה איכותי מספיק ומעניין לקוראי הבלוג או האתר. כמה שזה עצוב אבל יש לא מעט תכנים הרצים בזירת ההחלפות למשל, ואני רואה את האיכות שלהם פשוט בא לי לצרוח! כמעט והם לא מביאים שום ערך מוסף לקוראים. אבל? גם חשוב לזכור שמדובר על תכנים ב- 20-40 ₪ בגג, אז גם האיכות שהכותב מסוגל לתת לכם היא די נמוכה. ויחד עם זאת התוכן חייב להיות מעניין, מסוגנן ומספיק איכותי ביחס למחירו.

מהם המחירים הנעים לתוכן מהסוג הזה?
המחירים הם בין: 0.10 ₪ ל- 0.20 ₪ וזה משתנה במסגרת ההסכם עם הכותב על דגשי התוכן, האיכות, האורך במספר, וכמה הכותב צריך לחקור על הנושא. למשל דף אודות או סקירה של מוצר יעלה לכם אף יותר מהמחיר המוצע. המחירים יכולים להיות אף זולים יותר בהזמנה מראש של כמות תכנים גדולה. למשל הזמנה של 20 תכנים ומעלה יהיו זולים יותר וייתכן שגם תקבלו יותר ערך בהם מצד הכותבים.

כמה זמן לוקח לכתוב תוכן למטרות SEO?
כתיבת תוכן SEO מצריכה לא מעט אנרגיה, אבל לאלה שבאמת מנוסים בכתיבה של שלל תחומים הזמן המקסימלי לכתיבת תכנים מהסוג הזה יכול להיות קצר עד כדי כך שיכול להגיע למצב של דקות בודדות עד לרבע שעה עבודה. תכני SEO בדרך כלל לא מושקעים כמו תוכן הנכתב באתר מסוים ולכן דורשים פחות השקעה וזמן. כמובן שיש תחומים אפורים ולא קלים אשר כותבי התוכן נאלצים להמציא את עצמם וזמן העבודה יכול להיות ארוך יותר, ברמה שיכול לקחת עד לחצי שעה עבודה. למשל תחום הרפואה הוא תחום שמצריך לא מעט מחשבה וחשיבה מחוץ לקופסה, ואפילו גם מחקר קטן.

אילו תכנים עשויים לייקר את כל העניין?
ישנם תכנים או יותר נכון נושאים אשר מייקרים את המחיר ובתחומים ספציפיים מאוד:
תחום הרפואה: סכרת, ניתוחים פלסטיים, הרדמות, ועוד.
סקירות ומוצרים:
טכנולוגיה, ג'דגטים, מוצרים בלעדיים, מחקרים ועוד.

זה רק חלק קטן מן התחומים אשר מצריכים חשיבה מואצת, ומחקרים מסוימים.

אז איך אני יכול לעזור לכם? ובכן, כתיבת תוכן SEO לכל מטרה במחירים מצוינים ואטרקטיביים, שלא רק נראים טוב, אלה גם מדברים בצורה מדויקת על הנושא ומעניקים לקוראים את התועלת הרלוונטית.